Selamat datang ke blog PENSEL PATAH . Terima kasih kerana meluangkan masa anda di sini. Frasa dari hati hanya untuk anda yang mengerti. Selamat membaca. Semoga anda mendapat manfaat

Friday 20 June 2014

ARJUNA HATI

Aku terkapai mencari cinta
Kadang lelah singgah menyapa
Namun aku terus mencari
Memburu sang arjuna hati

Payah, bila ku fikir
Aku punya cinta
Tapi tak bisa memilih antara yang kusuka
Sehingga pergi setiap satunya
Tinggalkan aku yang masih setia

Setiakah aku?
Saat lamaran datang ku tak peduli
Saat cinta diungkap ku biar menyepi
Sengaja aku menguji
Namun hati masih tak sudi

Lantas ku sedari
Aku tidak mahu yang biasa-biasa
Yang anggap ku mudah menerima
Sedang cinta perlu usaha
Kerana aku tidak mahu kasihku disia

Aku mahukan yang luar biasa
Yang penuh tegas mendidik jiwa
Yang masih ada senyum dalam garangnya
Yang pasti berjasa kepada manusia

Aku ingin yang punya cita
Melamar masa demi bahagia
Walaupun tiada masa kita bercanda
Kerana aku yakin engkau setia


No comments:

Post a Comment